24.8.2014

Neenulla on asiaa...

Pitkästä aikaa, taas kerran :) Tämä mun blogi on kuitenkin suurimmalta osin liittynyt mun painonpudotus- ja kropanmuokkausprojektiin, mutta näiden aiheiden osalta täällä päässä ei tapahtunut yhtään mitään niin eipä ole paljon blogillekkaan ollut annettavaa.

Kesä on perinteisesti mennyt töissä, lämmintä on piisannut ja vuorotyöläisen arki tuntuu välillä siltä, että oon aina vaan töissä. Sitä mää vaan taas ihmettelen, että mihin se kesä taas meni... Syksy on taas täällä! Syksyhän on alkuvuoden ohella uusien elämäntapojen aloittamisen ja laihduttamisen kulta-aikaa, joten täytyyhän tämänkin pyllerön olla menossa mukana.



Elämään on taas mahtunut monenlaista myllerrystä ja oon suosiolla jatkanut taukoa tässä läskien karistelussa. Oon edelleen sitä mieltä, että välillä on hyvä laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja tehdä vaan niitä asioita, joihin voimat sillä hetkellä riittää. Kaikella on aikansa. 


Onkohan meillä vähä kakkanen peili :)

Reilun viikon päästä eli maanantaina 1.9 alkaa Bodycampin Ms. Fitness ja arvatkaa kuka on ostanut paketin jo pari kuukautta sitten?! No meikä! Alkuinnostus on vaihtunut pikkusen kauhunsekaisiin tunteisiin... Mihin oon taas pääni pistänyt! No ehkä mä selviän :) Kyse on kuitenkin puolen vuoden projektista, joka on tavallaan pitkä aika ja tavallaan ei. 


Kuva lainattu Bodycampin sivuilta

Oon nyt pari viikkoa itekseni koittanut tiristellä rasvoja ja saada pahimmat kesäpöhöt pois. Pari kiloa on lähtenyt jätskiä ja siideriä vatsan sekä vyötärön seudulta ;) Pienestä jännityksestä huolimatta odotan innolla tulevia ruokavalio- ja treeniohjelmia sekä erityisesti sitä, mihin suuntaan kroppa Bodycampin avulla lähtee muokkautumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti