26.8.2014

Uusi viikko ja vanhat kujeet

Melko perus maanantai. Oon kyllä aina tykännyt maanantaipäivistä, enkä pelkästään siksi että silloin on aina hyvä aloittaa taas laihduttaminen ;) Jos edellinen viikko on syystä tai toisesta mennyt penkin alle, maanantaina saa taas uuden mahdollisuuden ja uudesta viikosta voi tehdä edeltäjää paremman. 


Viikonlopun karkkiostoksille sain näin vauhdikasta seuraa. Lapset on kyllä mainioita ja saan työssäni olla heidän kanssaan melko paljon tekemisissä. Lapsilta tulee ihanan suoraa palautetta! Olispa vielä itsekin tuollainen pieni tyttö ja vois hiukset hulmuten pomppia ilman huolen häivää :)



Koko viime viikon mua vaivas jatkuvasti pienet flunssan oireet eli kurkku- ja pääkipua sekä muuten huonoa oloa. Kuumetta ei noussut, vaikka välillä olin varma että kyllä tässä nyt kunnolla iskee tauti. Ärsyttävää kun ei voi kerralla tulla kunnolla pariksi päiväksi kipeäksi, vaan kokoajan saa miettiä että no ollaanko tässä nyt edes työkuntosia vai ei. Salitreenit jäi viime viikolta kokonaan välistä, lenkillä tuli käytä pari kertaa. Se on kumma kun flunssaa pukkaa, niin alkaa herkkuhammasta kolottaa. Kai sitä vaan hakee jotain lohtua huonoon oloon ja fiilikseen. 

Onneksi kuitenkin sain pidettyä mässäilyt hallinnassa. Oon nyt ennen Bodycampin valmennuksen alkua sallinut itelleni viikonloppusin pieniä herkkutteluhetkiä ja sitten viikolla koittanut pysyä suunnilleen pt:n mulle tekemällä ruokavaliolla. Tämä viikko tulee vielä menemään vanhalla kaavalla, mutta ens viikolla alkaa koulu ja se Ms.Fitness eli tiedossa on varmasti kiireinen ja vauhdikas syksy, mutta meikä on valmiina! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti