31.7.2013

Terve vaan taas pitkästä aikaa ;)

Tällä kertaa bloggailutauko venyikin sitte mukavat neljä kuukautta :D Mutta ei anneta sen häiritä, jospa se tästä taas. Oon enemmän keskittynyt eri blogien seurailuun ja niistä on tullut oikeestaan jonkinlainen pakkomielle, jos niin voi sanoa. Erityisesti fitness-elämään liittyvien blogien määrä on kasvanut aika reippaasti, mikä luultavasti selittyy ko. lajin suosion kasvuna.




Allekirjoittanut itse on aika kaukana vielä fitnessistä ;) Salilla tulee edelleen käytyä plus tietysti lenkillä Lennyn kanssa. Vuoden vaihteen jälkeen sairastin NELJÄ kertaa flunssan. Olin aina pari viikkoa terveenä ja taas iski kauhea räkätauti. Sain alkuvuodesta uuden kivan saliohjelman. Aina kun pääsin vauhtiin niin tuli monen viikon tauko treenamiseen. Välillä olin jo tosi epätoivoinen ja otti päähän melkoisesti. Olin niin innoissani odottanut projektin jatkamista ja sainkin vaan niistellä nokkaa sängyn pohjalla :D

No mitä muutoksia tässä kuukausien aikana on tapahtunut painonpudotuksen suhteen... Noh, eipä tosiaan ihan hirveitä. Tässä ajassa kiloja varmasti olisi voinut pudottaa huomattavasti enemmänkin, mutta olen silti tyytyväinen, että maaginen -20 kilon raja on ylitetty. 



Pahoittelen kuvan laatua :D Flunssakierteen loputtua pääsin kuitenkin jatkamaan projektia ja olenkin hiljalleen saanut kiloja kevään aikana kuitenki ihan mukavasti pois. Olo on enimmäkseen ollut virkeä ja mieli positiivinen, vaikkakin keväällä alkoi paukut olla aika vähissä arkisten juttujen (koulu, työ jne.) suhteen. 

Koulusta on nyt melkein neljän kuukauden loma! Oon siis vaan ollut töissä ja näin kesällä onkin ollut enempi virtaa käydä lenkillä ja salilla sekä pyöräillä. Oon hommannut myös kunnon lenkkeilykamppeet ja ollaan jopa vähä hölkkäilty! Flunssakierteen lisäksihän mulla meni kevätsohjossa kahlatessa nivelsiteet toisesta nilkasta ja parantuminen vei melko kauan. Eli vastoinkäymisiä on ollut mutta niistä on selvitty :D 


En oo ihan hetkeen ottanu vertailukuvia vaatteilla, jotka mulla on aikasemmissa blogini kuvissa ollut. Mut löysin yhden jonka muistaakseni oon ottanut maaliskuussa.


Saas nähä, tuleeko taas kuukausien tauko ja keskitynkö edelleen vain blogien lukemiseen ;) Kirjottaminen on ollut mun harrastus joskus yläaste ja lukioaikoina, mutta nyt se on kyllä niiiiiin jääny. Ennen tein jopa lehtiin juttuja, mutta nyt en tiedä onnistuisko enää :D 
  

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti