4.9.2014

Ms. Fitness 4

Noniin! Täällä ollaan jo kohta viikko vedetty Bodycampin Ms. Fitness IV:n parissa! Hyvin on mennyt tähän asti ja tämä vaikuttaa lupaavalta. Ainut asia, mikä aluksi ehkä vähän harmitti, oli se että ruokavalio- ja liikuntaohjelmat tulivat nähtäville vasta maanantaina kun homma alotettiin. Olisin toivonut että ne olisi ollut nähtävillä jo esim. perjantaina, jotta ehti hommata kaikki tarvittavat raaka-aineet ruoanlaittoon. Mutta kävin ruokakaupassa perjantaina ja osti suunnilleen samoja ruoka-aineita, joita oon aikaisemminkin painonpudotuksessa käyttänyt ja joita osasin aavistella ruokaohjelman sisältävän. 

Valmistin heti maanantaina ison satsin ruokaa valmiiksi ja annoksia tuli muistaakseni yhteensä viisi. Eilen tein taas lisää ruokaa useammaksi päiväksi. Oon aina aatellut, että oon huono ton "meal preppauksen" suhteen, mutta sehän helpottaa kyllä tosi paljon varsinkin nyt kun kiirettä pitää. Eväiden kuskaamisessa kouluun ei ole mitään hankalaa, muutakuin nappaa aamulla lähtiessään eväsrasian laukkuun! Jos siis muistaa ;) 

Ruokamäärä nyt ensimmäisessä ruokavaliossa on todella runsas, oon välillä ollut suorastaan ähkyssä ja miettinyt miten jaksan enää iltapalaa. Tänään oon ensimmäistä kertaa tuntenut nälkää, mutta siihen on kyllä syy. Salilla oon käynyt vasta kerran tällä viikolla ja saliohjelmani on nelijakoinen. Ensimmäinen treeni vaikutti oikeinkin mukavalta ja meni ilmeisesti perille kun sen verran hellänä on paikat vieläkin. Kaikinpuolin mulla on todella luottavainen mieli itseni ja tän ohjalman suhteen, puoli vuotta on hyvä aika tehdä muutoksia. 


Ihan hyvä fiilis!


Viikonloppuna vietin vielä "rokuliviikonloppua" eli söin aivan kaikkea mitä mieli teki ja mistä kerkesin vielä nauttia. Lisäksi kävimme tyttöjen kanssa viettämässä Venetsialaisia Kalajoella eli juhlimassakin tuli vielä käytyä. Sunnuntaina tunsin olevani niin paisunut, että olin jo täysin valmis luopumaan kaikista herkuista. Vaikka maanantaina pöydällä kummitteli vielä irtokarkkipussi, ei käynyt mielessäkään ottaa ensimmäistäkään, mua suorastaan ällötti! (?!). 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti