10.4.2015

Uudet Gazozin treenitrikoot ja muuta mukavaa

Ei käy kyllä kieltäminen, etteikö treenivaatteilla olisi minkäänlaista merkitystä. Niin treenivaatteiden kuin muidenkin vaatteiden kanssa on ollut aina jonkinlaisia haasteita sen suhteen, miten löytää sopivat ja mukavat. Erityinen ongelma mulla on aina ollut tämän leveän alaosaston kanssa. Kun reittä ja peppua on reilusti, ei tahdo kokoja löytyä kovin helposti. Salitreeneihin tarvii erityisesti hyvät housut, joita ei tarvi joka välissä oikoa eikä tarvi pelätä että pylly vilkkuu! Tilasin Gazozilta parit uudet treenitrikoot sillä ajatuksella, että luultavasti en saa muotojani survottua housuihin, mutta kuinkas kävikään...



Nämä treenitrikoot löytyivät siis Gazozin verkkokaupasta osoiteesta www.gazoz.fi ja ovat luonnollisesti kokoa xl. Hyvin menivät päälle ja tuntuu tosi kivalta päällä. Toiset housut odottavat vielä hoikempia aikoja, mutta ovat vähintään yhtä makiat! 

Oon muutenkin tehnyt kevään aikana hyviä ja edullisia löytöjä vaatekaappiin. Esimerkiksi Stadiumilta löytyi superedulliset vapaa-ajan kengät ja kevätkeleille käytönnöllinen pääpanta, väreinä tietysti mun lemppari pinkki :D Myös uusi Niken reppu sopii värimaailmaltaan tyyliini ;)

 


Oon tehnyt hankintoja myös lisäravinteiden osalta ja kerennyt perehtyä niihinkin nyt vähän enemmän. Toki paljon niistä mulla on vielä todella paljon opittavaa, mutta perushommat on hallussa. Ens kerralla voisinkin kertoa, mitä oon hankkinut!

2 kommenttia:

  1. Voii! Palaan tän vanhaan postaukseen kun etsin gazozeista tietoa.. Juuri nuo samat "camot" ois menossa ostoskoriin vaan koko mietityttää... Nikeistä menee L, housuista yleensä xl ja sivujen pituus/painotaulukon mukaan M.. Mutta oon pyllevä ja reitevä.
    Onko miten pelittäneet treeneissä? Nukkaantunu?
    Kiitos jos vastaat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Aija! Iteltä löytyy yhet Niken housut ja ne taitaa olla kans L-kokoa. Itellä on nyt kahdet Gazozin treenihousut, molemmat on XL-kokoa mut vaan toiset on käytössä koska toiset on vielä liian tiukat! Eli näköjään malleissaki on eroja. Mutta muuten housut on pelittäneet hyvin, ei moittittavaa :) Ainut että kangas on aika herkkä, on jo tullut etureiteen pari "naarmua" kun kuivilla käsillä raapaisin!

      Poista