31.12.2012

Viikonloppu

Meillä oli koiran kanssa melko rento viikonloppu :) Lauantaina olin töissä ja tänään sitten oli vapaapäivä, joka meni kyllä aivan laiskotellen. On ollut välillä melko haasteellista koittaa ottaa rennosti ja olla stressaamatta, kun syksy oli sen verran kiireinen ja vauhdikas. Mutta kyllä sitä näköjään osaa välillä ottaa rennosti. Mulla on vielä ens viikko lomaa koulusta, mutta teen pari työvuoroa. Ihan kiva käydä välillä paiskimassa töitä ja nähdä työkavereita :) 

Viikonloppuna on tullut tosiaan nukuttua tooooosi paljon, ehkä vähä liikaakin :D Sitten ollaan ulkoiltu aika paljon. Liikuntaa on tullut harrastettua kävelyn muodossa. Eilen hyötylilikuntana työmatkakävelyä noin tunti ja sitten illalla vielä koiran kanssa 1,5 tuntia suht rentoa kävelyä mukavassa talvisäässä :) Tänään käytiin heittämässä noin tunnin lenkki. Lisäksi ollaan oltu meidän omalla pihalla ja heitelty keppiä ja lumipalloja :)


Käytiin lauantaina illalla katteleen, mikä meno keskustassa on ;) 
 

Mun lenkkeilykaveri jaksais kävellä vaikka kuinka kauan, vaikka ei olekkaan enää mikään nuori poika :) 

Huomenna pitäs käydä kaupasta ostamassa vielä lisää "dieettiruokaa". Oon tässä pikkuhiljaa siirtynyt kevyempään linjaan, vaikka jouluherkkuja on tullut välillä vielä naposteltua (niinku tänäänkin kun käytiin pyörähtään äidillä). 


 Kappas vaan, mitä mun lautaselle on eksynyt! Porkkanoita ja parsaa, joita en joskus voinut sietää! Oon opetellut syömään lämpimiä kasviksia ja monia muita "rehuja", jotka ei valitettavasti joskus vuosia sitten kuuluneet mun ruokavalioon. Joku viisas sanoi joskus, että kaikesta ruoasta voi oppia tykkäämään, kun vaan tarpeeksi monta kertaa syö. Liekkö pitää paikkaansa ihan aina, mutta tässä mun tapauksessa kyllä :)





Tämmösistä aineksista taioin itelleni tänään välipalapirtelön. Joskus käytän myös leseitä, marjoja, hedelmiä...



Hyvää ja täyttävää välipalaa! Ja vie vähän enimpiä makeanhimoja :) 

Huomenna ois sitten vuoden viimeinen päivä. Tämän vuoden painonpudotussaldo jäi melko pieneksi, mutta muutamakin kilo on aina eteenpäin. Ens vuonna sitten jos pääsis ihan uusille kymmenille ja mielellään normipainoon. Nyt mun on hyvä alottaa tai oikeastaan jatkaa siitä mihin joskus syksyllä jäin, kun tiedän miten painoni laskee ja kunto kasvaa. Ja miten voin olla onnellisempi ja ennen kaikkea oma itseni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti