11.5.2014

Ripsihuolto ja hiusten päivitys

Tällä viikolla oon saanut vähän kohennettua kuontaloa. Reilu kuukausi sitten vaihdoin hiusten väriä radikaalisti blondista tummaksi (vähän liiankin tummaksi), pientä muokkausta on pitänyt vielä tehdä. Oon aikaisemminkin ollut tummatukkainen ja täytyy myöntää, että omaa silmää miellyttää enemmän tämä tumma pää. Kokonaan hiukset eivät ole tummat, vaan niissä on liukuvärjäys jota mulla ei ole aikaisemmin ollutkaan. 



 Kaikkien kampaajien kauhuksi tein tämä muutoksen ihan omin pikku kätösin. Tosin oon käyttänyt osittain kampaamotuotteita, joten hiukset on pysyneet ihan hyvin päässä. Kaupan väreistä oon käyttänyt vain sävytteitä eli mitään kestovärejä en tällä kertaa käyttänyt. Uutena tuotteena mulle käytin kaverin suosituksesta KC Professional Four Reasons Take Away kestosävytettä, sävynä 4.1 Espresso. Näitä saa siis vain kampaamoista ja ovat huomattavasti hellävaraisempia kuin kauppojen sävytteet.


Kuva lainattu netistä

 Samoihin aikoihin kun tummensin hiuksiani, kävin laitattamassa kauan haaveilemani ripsienpidennykset. Tällä viikolla kävin ensimmäistä kertaa huollattamassa ripsiä samalla laittajalla, huoltoväli venähti vahingossa turhankin pitkäksi.
Oon ollut tosi tyytyväinen ripsiin, helpottaa ja nopeuttaa aamuja kun ei tarvitse säätää ripsentaivuttimien ja ripsarin kanssa. Mulla käytettiin (muistaakseni) 12 ja 13 millisiä D-kaarevuudella. Seuraava huolto pitää ottaa pikkusen nopeampaa, ettei tilanne pääse kovin pahaksi ;) Alla olevassa kuvassa taas tukkajuttuja: Vapaapäivänä vahingossa onnistuin vääntämään just semmosen nutturan, jonkalaista oon monenakin kouluaamuna yrittänyt vääntää....





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti