9.3.2014

Viikkopudotus ja viikonloppu

Oon nyt viikon verran saanut pidettyä pitkästä aikaa ruokapäiväkirjaa ja samalla kirjannu painoa ylös melkeenpä joka aamu. Viikon pudotus oli 2,2kg! Tämä viikko on kokonaisuudessaan ollu projektin osalta ihan hyvä. Pieniä "repsahduksia" on tullu syömisissä, mut no stress! 

Eilen sitten vapaan lauantai-illan kunniaksi innoistuin "vähä" ostaan karkkia kun oli niin hyviä tarjouksia! Onneksi ei tarvinu kaikkea yksin syödä vaan mulla oli apulaisia tukena. Vieläkin tuolla ois melko paljon karkkia jäljellä, mutta koitan pitää näppini erossa. Toinen yritelmä tälle päivää on käydä lenkillä ennen töitä ja töiden jälkeen vielä salilla, sen verran lyhyt työpäivä että vois hyvinkin ehtiä jos vaan vihtii ;)

Testasin uutta rahkamakua!

Oon usein koittanu helpottaa herkkuhimoa erilaisilla maustetuilla rahkoilla. Näitä Arlan uusia Protein-rahkoja oon kerran aikasemminkin testannut ja eilen testiin pääsi tämä vadelma-ruusunmarja. Ihan hyviähän nämä on, mutta tuntuu että kaikki maustetut rahkat maistuu melkeen samalta. Melkeenpä mielummin syön ihan kunnon rahkaa ja maustan sen itse marjoilla tai hedelmillä jne. 


Ajotin salitreenit ja lenkkeilyt enemmän alkuviikolle ja viikonloppu on taas mennytkin töitä tehden niinku aina. Alaselkä on jo jonkin aikaa ollu huonompana, varsinkin aamulla se on ihmeen jäykkä mut onneksi melko pian sänkystä nousemisen jälkeen se vetreytyy. Sain kuitenkin tehtyä jalkapäivänä maastavetoa ihan hyvin, mut jalkaprässissä alaselkään sattu sen verran että se jäi välistä. Uusia ennätyksiä sain tehtyä hack-kyykyssä, joka on kyllä yks mun lemppareista salilla. 

Pikkuhirviö on viettänyt aikaa "mummon" eli mun äidin kanssa kun oon ollu töissä. Kovasti se auttanu kotitöissä! 

Ai mitennii sohvanpäälliset on mun jäljiltä miten sattuu?!

Ihan jäätävä luu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti