14.7.2015

Ei mitään uutta

Hello! Täällä ei edelleenkään mitään uutta eli flunssa jatkuu vieläkin... Alkaa olla jo aika epätoivoinen olo, oon muutenkin melko kärsimätön ihminen ;) Tänään on jo ollut ehkä aavistuksen parempi olo, toivottavasti loppuviikosta tää olis jo ohi. Koira alkaa olla melko tylsistynyt, vaikka onhan se ulos päässyt ja pihalle köpöttelemään mutta ei se kyllä vaan riitä aktiiviselle koiralle. Tai noh, Frida on kyllä tunnettu enemmän mukavuudenhaluisena sohvaperunana :)


En haluais valittaa, mutta oon ollut aika alakuloinen nyt jo toista viikkoa. Kiukuttaa ja ärsyttää. Kuitenkin oon nykyään melko aktiivinen ja tykkään tehdä ja touhuta kaikenlaista. Oon vähän semmonen, että tylsistyn melko nopeasti mutta osaan kyllä ottaa rennosti tottakai. Nyt kun ei kohta kahteen viikkoon ole työajan ulkopuolella tehnyt muutakuin istunut ja ihmetellyt kotona, niin alkaa seinät kaatumaan päälle. Kuten tunnustinkin jo aikaisemmin, mun sokeriholismi on taas puhjennut kukkaan. Fiilis vaan paranee sen myötä, heh heh. Ihanasti turvottaa ja tuntuu, että oon lihonut varmaan sen 5 kiloa viikossa. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa....ja perhe ja ystävät ;)


Tänään mulla on ollut vapaapäivä ja päätin, että kun olo on himpun verran parempi niin poistun täältä mökistä vaikka mikä olis. Aamulla oli tarkoitus nukkua vähintään kymmeneen, että sais vähän tuota univelkasaldoa pienemmäksi. Tyytyväisenä tuhisinkin vähän yli kaheksaan, kunnes naapurissa jatkettiin terassiremppaa. Voi per***e sitä sahausta ja pauketta, mikä tuolta seinän takaa kuului. Koitin pitää silmät kiinni ja saada unen päästä uudestaan kiinni. Mutta ei. Jonkun aikaa ähisin pedissä tukkosen nokkani kans ja keräilin voimia kahvinkeittoon. 

Onneksi kuitenkin sai ihan rauhassa juoda aamukahvia ja syödä aamupuuronkin vasta sitten kun tuntui, että oikeesti saattaa lapioida sen naamaan. Puolen päivän jälkeen lähdinkin jo kaupungille, käytiin äidin ja pikkuveljen kanssa lounaalla. Oikea ruoka alkaa kyllä jo maistumaan pikkusen paremmin, vaikka kyllä tuo velipojan tilaama burgeri olis uponnut myös!



Iltapäivästä näin vielä mun ystävää, oli kyllä terapeuttista päästä taas puhumaan kaikesta maan ja taivaan väliltä :) Meidän puheenaiheet pyörii kyllä lähes aina samojen asioiden ympärillä, harva varmaan arvaa mikä vois olla polttavin puheenaihe kun pari sinkkunaista istuu saman pöydän ääreen ;) Tänään myös saapui vihdoin ja viimein odotettu lähetys Postiin. Mahdollisesti seuraavassa postauksessa kerronkin paketin sisällöstä ja siitä miten se toimii. Eli palataanpa asiaan, mukavaa alkanutta viikkoa!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti