23.8.2013

Flunssaa pukkaa

Kurkkukipu alkoi jo eilen ja nyt se vaan pahenee, heräsin siihen yölläkin pari kertaa. Aamuaerobinen ei tänään käynyt mielessäkään, harmi sinällään nyt kun oon vauhtiin päässyt. Parin kahvikupin jälkeen kurkkukipu hellitti ja pääsin lähtemään kaupungille. Vein vihdoin ja viimein kirpparille myyntiin isoksi jääneitä vaatteita :) 

Aamupuurosetti
Kirpparihommien jälkeen kävin lounaalla työpaikallani, söin tietysti kaupungin parasta salaattia;) Päätin käydä myös apteekissa kun tämä flunssa tuntuu nyt puskevan vaikka ei sopis aikatauluun yhtään. Lisäksi kävin pitkästä aikaa eräässä keskustan ruokakaupassa, jossa ei tule käytyä juuri koskaan. Tein sieltä paljon hyviä löytyjä, mukaan lähti varmaan lähemmäs kymmentä erilaista vihannes- ja marjajuttua.

Tämän viikon salitreenien saldo on kokonaiset nolla! Lenkillä on tullut käytyä nyt enemmän. Tarkoituksella jätin salitreenailut loppuviikolle, kun on vapaata ja alkuviikosta olin vielä melko väsynyt töistä. Eilen olin vielä toiveikas, että tänään pääsisin jo treenaileen, mutta aina ei mene niinkuin elokuvissa. Iltaa kohti tämä mun kurkkukipu ja olo on vaan mennyt huonompaan suuntaan. En halua nyt ottaa minkäänlaisia riskejä, että tämä tästä enää menis pahempaan, parempi nyt vaan ottaa iisisti kun keho tuntuu niin vaativan. Jospa ensi viikolla olisin taas jo kunnossa ja pääsen jatkamaan treenailuja :) Ens viikolla alkaa myös koulu ja oon pikkusen suunnitellut eväshommia. Pientä hienosäätöä siihen liittyen täytyy vielä tehdä. Nyt hunajateetä vielä huiviin ja pehkuihin!

Iltapalasetti ;)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti