29.8.2013

Tyynempi torstai

Eilinen ketutuspäivä on historiaa ja tämä päivä on ollut huomattavasti mukavampi :) Yöunet jäi kyllä taas hieman liian lyhyiksi, mutta pääsin suht helposti kuuden aikohin ylös. 

Aamukävelylle klo 6.50
Käytiin tänä aamuna jo pikkusen pidemmällä kävelyllä, kun Lennyn jalka ja mun flunssa alkaa olla paranemaan päin. Oon niin helpottunut, kun Lennyn jalka alkaa olla kunnossa :) Vielä kun tämä mun syysflunssa tästä lähtee kokonaan, niin eiköhän päästä taas hölkkäilemään! 

Täällä sitä taas ollaan!
Torstaisin meillä on lyhyt päivä koulussa ja päästään jo 11.30. Eilinen kouluruokailu otti sen verran päähän ja olin aikaisemminkin miettinyt omien eväiden mukaan ottamista, niin päätin toteuttaa sen tänään. Mulla oli tosin vaan pieni välipala englannin ja viestinnän tuntien välissä olevalle tauolle. Koulun loputtua kurvasin jälleen salaatille keskustaan ja siitä sitten kotiin. Tein reippaasti kouluhommia iltapäivästä ja ahkeroinnin jälkeen päätin lyhentää univelkaa. 


Univelkaa tuli lyhennettyä heti pari tuntia! Keitin iltakahvit ja kattelin vielä hieman koulujuttuja, jonka jälkeen me lähdettiin Lennyn kanssa lenkille. Käytiin pitkästä aikaa pidemmällä lenkillä, yhteensä 1,5 tuntia. Mentiin suht rauhallisesti eikä hölkkäilty ollenkaan, vaikka ois tehny kieltämättä tehny mieli mennä lujempaa. Täytyy nyt ottaa rauhallisesti ettei tuu takapakkia parantumisessa. 

Melko kylmää kyytiä, +5 astetta lämmintä!



Huomiselle tulikin yllättäen vapaapäivä (etäpäivä), kun yhdet tunnit peruttiin. Tein tosin etätehtävät jo tänään ;) Saas nähdä pitääkö mun lupaus siitä, että alan tehdä kouluhommat hyvissä ajoin. Jos edes syyslomaan asti... Huomenna olis tiedossa viikkopunnitus, mikä hieman hirvittää. Mietin jo että jättäsin käymättä puntarilla ja kävisin vasta viikon päästä. Katon sitten huomenna aamulla mikä fiilis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti