7.8.2013

Sadepäivää!

Tänään mulla olikin jo vapaapäivä, kerkeshän tuota kaks päivää olla töissä loman jälkeen ;) Vaan kylläpä sen taas huomaa että on työt alkanut ja päivärytmi on pikkusen sekaisin, yöunet jäänyt pikkusen turhan lyhyksi. Tämä päivä onkin mennyt jonkinlaisessa horroksessa, eikä fiilistä parantanut yhtään tosi huono ilma ulkona. Yhdessä välissä ukkosti ja tässä meidän kohdalla jyrähti niin isosti, että ikkunat helisi ihan kunnolla ja tuntui että talo tärisee :D Jopa koira säikähti niin, että juoksi mamman kainaloon. En oo koskaan nähnyt, että se raukka säikähtäs noin paljon jyrinää :( Ite en oikeestaan pelkää ukkosta yhtään, mutta nyt kyllä jo pikkusen pelotti. Vettä tuli kyllä niinkuin sieltä kuuluisan Esterin takalistosta! Oli heti kunnon sadepäivä! 


Väsynyt koiran ulkoiluttaja


 Kuten edellisessä postauksessa kerroin, mua on alkanut ottaa päähän, kun paino vaan junnaa paikallaan. Nyt reilun viikon tätä asiaa märehtiessäni oon saanu jonkilaista uutta motivaatiota hommaan ja oon päättäny nyt näyttää mistä kana pissii! Aika paljon on tullut kateltua toisten saavutuksia ja nehän ne motivoi tosi paljon. Se että oma homma jämähtää ja muut menee eteenpäin, herättää kieltämättä aluksi ihan pikkuriikkisen kateutta, mutta antaa sitten itelle motivaatiota jatkaa. Tulee semmonen että "ja perkele kyllähän minäkin pystyn!" :D 

Oon aika kriittinen omaa kroppaani ja ulkonäköä kohtaan ja se on välillä jopa haitaksi tälle projektille. Kun nämä läskit on lähtenyt melko pitkällä aikajaksolla ja hitaasti, ei välillä edes muista mistä sitä on aikanaan lähtenyt ja kuinka iso sitä oikeesti on joskus ollut. Tänä kesänä oon tavannut kolme ihmistä, joita en oo nähny pitkiin aikoihin. Kaikki nämä ihmiset on sanonut että oon pienentynyt todella paljon ja siitä tuli kyllä tosi hyvä fiilis ja muistaa taas, että no oonhan mä nyt jotain saanut aikaseksi :) Tämmöset kommentit on sillon hyviä, kun itellä meinaa iskeä epätoivo ja tekee mieli tarttua karkkipussiin!

Mun vartalo on aina ollut malliltaan enemmän alaleveä elikkä semmonen päärynä. Se on kuitenkin vissiin "parempi" eikä niin vaarallista terveydelle, kuin omenavartalo eli keskivartalolihava. Tämä vartalomalli vaan on semmonen, että reisissä ja persuuksissa on rasvaa vaikka muille jakaa, eikä se näistä paikoista naisella lähde ymmärtääkseni ihan helpoimmalla. 


Rv 18? ;)
Ilme kertoo mitä mieltä oon peilikuvastani...


"Voitasko jo mennä?!"

Tänään mun liikunnat jäi ihan vaan kävelyihin koiran kanssa, kunnon hikilenkkiä ei tullut tehtyä. Eilenhän tosiaan olin reippaampi, kun tein aamuaerobisen ja kävin vielä salilla plus pari lyhyempää kävelylenkkiä vielä koiran kanssa ;) Huomenna vois taas kokeilla aamuaerobista sekä salitreeniä. Täytyy vaan toivoa, ettei tuu samanlainen sadepäivä kuin tänään!


























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti