23.8.2013

Vapaapäivä

Täällä aletaan olla jo elävien kirjoissa! Oon parina yönä nukkunut melkein yhdeksän tuntia ja univelat alkaa olla kuitattu :) Nyt mulla on kolme vapaapäivää. Tänään herättiin jo kasin jälkeen, kun menin kerrankin ajoissa nukkumaan. Meidän aamu meni aika rennolla meiningillä ja lähdettiin lenkille pikkusen liian myöhään siihen nähden, että mä en syönyt aamupalaa ennen lenkkiä. Mä jämähdin aamukahvin kanssa tähän koneelle kattelemaan vaatteita ja laukkuja ;)

Lenkille saa laittaa jo enemmän vaatetta!
Päästiin kuitenkin lähtemään lenkille. Mun ystäväni perheineen asuu tässä ihan lähellä ja me jälleen käveltiin heidän talon ohi... Ja siellä pihallahan oli tuttuja! "Muutama" sana siinä vaihdettiin ;) Pääsin samalla ihailemaan suloista kummipoikaani. Pikku-T on jo aika iso poika, kohta vuoden ikäinen. Ja hänestä on tullut oikea hymypoika :) Lopulta meillä jäi aamulenkki ihan vaan vartin kävelyksi, kun nälkä alkoi olla sen verran kova. Mutta ei kyllä haittaa, kun eilen tein taas uusia ennätyksiä aamulenkin suhteen! Eilen aamulla käytiin siis noin 40 minuuttia lenkillä ja mä hölkkäsin suunnilleen puolet. Välillä otin oikein kunnon spurtteja ja kokeilin kuin lujaa sitä jo pääsee ;)




Aamupäivän vötkistelyjen jälkeen alkoi tuntua siltä, että pitää lähteä ihmisten ilmoille. Päätin samalla testata uudet farkkulegginssit. Löysin vihdoin kohtuullisen hintaiset ja just hyvän malliset! Koitin jo kesällä etsiä Tampereelta, mutta ei sattunut eteen yksiäkään jotka oisin kelpuuttanut. Oon aikasemminkin tainnut täällä blogissani mainita, että en tällä hetkellä tee kovin kalliita vaateinvestointeja. Varsinkin nyt on alkanut tuntua, että vaatteet jää entistä nopeammin isoiksi. Moni vielä keväällä sopivalta tuntunut paita on jo melkoinen säkki mun päällä. 

Se mikä näissä uusissa farkkuleggareissa on aika hauskaa, on se että ne on paikallisesta Halpa-Hallista hintaan 19,90€! Oon kolunnut kaikenmaailman Henkkamaukat, Ginat, Lindexit sun muut eikä niistä mistään ole löytynyt mieluisia. Ja jos on edes pikkusen silmää miellyttänyt, niin hinta on hiponut yli 50 euroa...

Oon kovasti tykästynyt tuon tyylisiin laukkuihin, mikä mulla on kuvassa (kuvan laukku taitaa olla H&M:n). En nyt muista millä nimellä tuon tyylisiä kutsutaan, mutta siis sellaiset joita ei tarvi kantaa olalla tai kädessä, vaan kädet on vapaana ja laukku roikkuu perässä :) Shoppailureissuilla tommonen laukku on aika kätevä. Myös erilaisia huiveja on kertynyt tuonne hyllyyn viime aikoina aika mukavasti, niitäkin tulee kauppoihin toinen toistaan ihanampia. Kuvan huivi on ostettu viime kesänä Helsingistä ja merkki on Pieces, joilla onkin ihania ja kohtuuhintaisia asusteita.

Kaupungille päästyäni kävin taas kiertämässä kirpparilla. Oon ollut aivan innoissani, kun oon tehnyt tosi hyviä löytöjä sieltä viime aikoina! Aikaisemmin kävin ehkä pari kertaa vuodessa kirpparilla enkä oikeastaan löytänyt koskaan mitään. Keskustan kirpparilla on alkanut olla todella hyvää ja siistikuntoista vaatetta. Kaikki mitä oon nyt löytänyt, on ollut merkiltään Gina Tricot, H&M, Vero Moda, Esprit tai muu vastaava tunnetumpi vaatemerkki. Kaikkein parasta laatuahan nuo edellä mainitut merkit ei välttämättä aina ole, mutta jos hintaa paidalla/topilla/tunikalla on 1-4 euroa ja kunto on ehyt ja siisti, niin kyllä ne sen edestä menee! Ja tosiaan tässä vaiheessa kun vaatteet jää nopeasti isoksi, niin tämä kirpparilla käynti on ihan jees.


Kirpparikierroksen jälkeen suuntasinkin ruokakauppaan. Koitin taas kovasti miettiä jotain uutta ja erilaista, mutta aika samalta nuo ostokset näyttää kuukaudesta toiseen. Kyllä tuolta banaanien vierestä kurkistaa keltainen paprika, jota en oo pitkään aikaan ostanut ;)


 

Tässäpä loppukevennyksenä kuva koirasta, joka ei saanut osallistua kauppakassin purkamiseen eikä myöskään saanut minkäänlaisia tuliaisia... Pettymyksen tunne oli mitä ilmeisemmin kamala ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti