11.8.2013

Oh my god!


Kaivelinpas tuossa aikani kuluksi vanhalta koneelta kuvia kun muistin, että sieltä vois löytyä "aarteita". Ja niin tosiaan löyty, en tiennyt oisinko itkenyt vai nauranut kun katselin kuvia. Pari kyyneltä tuli kyllä tirautettua, sekä ilosta että ehkä vähä surustakin. Harmi, että mulla ei ole kuvia joissa oon kaikista läskeimmilläni, mutta näissä mitä löyty, oon pudottanu vasta muutamia kiloja. En ois ikinä uskonut laittavani näitä kuvia nettiin mutta täältä pesee:



Pikkusen veti hiljaseksi nuo vanhat kuvat, näistä sen itekkin tajuaa että on sitä jotain saanut aikaan. Toivottavasti saan vielä lisätä kolmannet kuvat tuohon jatkoksi, joissa oonkin sitten puolet pienempi kuin ekoissa kuvissa. Ylemmät vasemman puoleiset kuvat on otettu ennen Fitfarmin Go fat go-haasteen aloittamista. Juurikin tästä Go fat go-haasteesta heräsi mielenkiinto Fitfarmia kohtaan. Haaveilen että voisin joskus osallistua muihinkin Fitfarmin valmennuksiin, kuten esim. Liteen. 

Vaikka en GFG-haastetta enkä Superdieettiä ole kertaakaan saanut vedettyä kokonaan kunnialla loppuun, voin silti sanoa että niillä ohjeilla on kuitenkin ollut erittäin merkittävä osuus siinä, että olen onnistunut. Kaikkea mahdollista on tullut kokeiltua karppaamisesta kaalikeittodieettiin, mutta vasta näillä Fitfarmin ohjeilla tulosta on oikeasti tullut.

  

Näistä sitä taas sai ammennettua motivaatioa ens viikkoa varten. Tulipa jotenkin tosi hyvä mieli ja uskallan sen nyt tähän kirjoittaa ensi kertaa julkisesti: Oon aika ylpeä itsestäni!















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti